Google+
Vitrinų apipavidalinimas

Vitrina – tai labai svarbi Jūsų prekės ženklo pozicionavimo rinkoje priemonė, galingas įrankis formuojant vartotojų nuomonę apie prekių ar paslaugų įvairovę ir kokybę. Tinkamas vitrinos apipavidalinimas pritraukia potencialius vartotojus, formuoja Jūsų prekės ženklo, prekių ar paslaugų įvaizdį vartotojų tarpe. Kai kurie žmonės tiesiog gėrisi vitrinų ir fasadų apipavidalinimo grožiu. Juk gražiai ir efektyviai apipavidalinti vitrinas, fasadą ar parduotuvę gali toli gražu ne kiekvienas – tai didelis menas, užimantis daug laiko ir pastangų.

Pagrindinė vitrinų apipavidalinimo technologijos paslaptis – dizainerio įgūdžiai, kurių dėka sukuriamas spalvingas, gyvas ir įsimintinas vaizdas. Vitrinos apipavidalinimo dizaino koncepcijos schemą galima padalinti į kelias dalis:

  1. Būtina nustatyti dominuojantį reklamos psichologinį kontekstą;
  2. Reikia nustatyti turinio kompozicijos prioritetus, dominuojančias spalvas;
  3. Apibrėžti ekspozicijos terminus.

Apipavidalinant vitriną, reklaminis pranešimas, dažniausiai, adresuojamas neribotai tikslinei auditorijai, taip, kad potencialiems klientams būtų suformuotas aiškus supratimas apie siūlomas prekes ar teikiamas paslaugas. Žymiai rečiau pasitaiko situacijos, kai apipavidalinant vitriną aiškiai apibrėžiamas konkrečios tikslinės auditorijos segmentavimas.

Susisiekite su mumis ir UAB „Arte Feliz“ specialistai, per trumpiausią laiką, atsižvelgdami į Jūsų reikalavimus, norus ir įmonės veiklos sritį, paruoš Jums efektyvų vitrinos dizaino projektą ir apipavidalins Jūsų vitriną taip, kad ji bus galingu ginklu kovoje už vartotoją.