Google+
Комплексная реклама
There are no translations available.

Kompleksinė reklama – tai suorganizuota reklamos kampanija, vykdoma remiantis rinkos tyrimų rezultatais ir atsižvelgiant į užsakovo biudžetą.

Kompleksinės reklamos procesas:

  • Rinkos tyrimas;
  • Rinkos analizė ir reklamos strategijos planavimas;
  • Media planavimas (reklamos kanalų parinkimas);
  • Reklamos talpinimas masinio informavimo priemonėse;
  • Reklamos kampanijos sekimas;
  • Rezultatų analizė.

Visi mes puikiai žinome, kad šiuolaikinį vartotoją gali sudominti ne bet kokia reklama, o, juo labiau, paskatinti įsigyti reklamuojamą prekę ar paslaugą. Sparčiai didėjanti konkurencija, diktuoja savo taisykles, todėl šiandien svarbi ne tik prekės ar paslaugos kokybė ar kaina, bet ir unikalumas, teisingas pateikimas.

Dažnai reklamuotojai pasirenka savo prekėms ar paslaugoms tuos paskirstymo kanalus, kurie jiems yra patraukliausi, todėl reklamos kanalų paskirstymas tampa subjektyvus. Svarbu suprasti, kad Jūsų poreikiai ir skoniai gali skirtis nuo potencialių konkrečių prekių ar paslaugų vartotojų grupių, o bandymų ir klaidų metodas kainuoja labai brangiai. Todėl vienintelis protingas sprendimas prieš pradedant reklamos kampaniją – tai media planavimas, paremtas rinkos tyrimų, analizės rezultatais ir suplanuota reklamos strategija.

Susisiekite su mumis ir mes padėsime Jums suformuluoti Jūsų reklamos kampanijos tikslus ir užduotis, sudarysime individualų reklamos kampanijos planą, kuris optimizuos Jūsų išlaidas reklamai.